ProLease is een regisserende avonturier. Of nog beter: een eigenwijs leasebedrijf uit ’s-Hertogenbosch. Het fundament van ProLease ligt in ‘anders kunnen en anders moeten’. Maar hoe doe je dat? Eigenlijk heel eenvoudig. ProLease biedt namelijk dubbelop waarde. Want alleen zo snijdt (en rijdt) het mes aan twee kanten. Oftewel: waarde voor zichzelf en tegelijkertijd waarde voor de klant. En dus: totaal anders.
Een relatief jong merk in de wereld van multinationals. Dat lijkt een lastige weg, maar juist daar vind je de juiste richting naar onbekende wegen. Naar andere, nieuwe, verse en frisse mogelijkheden. Vanuit een totaal andere blik. Met een nieuwe stem. Met duurzame energie en intelligentie achter het stuur. Met een zuinig verhaal en de meest innovatieve kennis. En vooral: een gewaagde stap dwars over de gebaande paden.
Het resultaat? Dat is verrassend, onverwacht en uitermate welkom. Dat is ProLease!
takes driving seriously!
Lidmaatschap VNA
De Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen behartigt de belangen van Nederlandse autoleasemaatschappijen. Als lid van de VNA maakt ProLease hierdoor onderdeel uit van een krachtig netwerk van ondernemers in de professionele autoleasing. De VNA is ons aanspreekpunt voor vragen en advies op juridisch, fiscaal en vakinhoudelijk vlak. Door de jaren heen is de VNA uitgegroeid tot een professionele vereniging voor leasemaatschappijen die tezamen ruim 90% van alle leaseauto's in Nederland vertegenwoordigen.
ISO 9001:2015
Sinds april 2018 is ProLease gecertificeerd voor ISO 9001:2015. Dit certificaat bevestigt dat onze dienstverlening goed is georganiseerd en geregistreerd. Hiermee voldoet ProLease aan de internationale eisen voor kwaliteitsmanagement.
AutoLease Inkoop Combinatie
ProLease is al jaren actief lid van de AutoLease Inkoop Combinatie, een coöperatie van 20 autoleasemaatschappijen. AIC realiseert gezamenlijk met haar leden maximale inkoopsynergie door inkoopvolumes te bundelen en deze professioneel in te kopen. Doel is het bijdragen aan maximale concurrentiekracht en optimale bedrijfsresultaten voor de leden. Kennisvergroting en het optimaliseren van processen, aangevuld met een nadrukkelijke aanwezigheid in de markt, zijn hierbij belangrijke aanvullende doelstellingen